Міжнародна гарантія

Міжнародне гарантійне обслуговування (МГО)

Міжнародне гарантійне обслуговування (МГО) дозволяє клієнтам, які подорожують світом, отримувати гарантійне обслуговування в будь-якій країні, де їхній тип виробу продається та обслуговується компанією Lenovo або вповноваженим реселером Lenovo.

ВАЖЛИВО!

Міжнародна гарантія поширюється на такі продукти:

  • Нові продукти THINK, оголошені або продані після 11 вересня 2015 року.
  • Служба IWS підтримує тільки деякі нові продукти Idea бренда в певних країнах (продані після 28-го лютого 2016 року).
  • ПК, продані до дат, зазначених вище, посилаються на попереднє затвердження МГО (версія 2015).

Міжнародна гарантія не поширюється на такі продукти:

  • IdeaCentre Desktop і все-в-одному пристрої (багатофункціональні пристрої), включаючи серії A, B, C, H, K, Q.
  • Lenovo Desktop і все-в-одному пристрої, включаючи S-серії та V-серії.
  • Планшет IdeaPad і планшет IdeaTab.
  • Смартфони Lenovo.

Основні положення та умови

Типи виробу, які відповідають вимогам МГО, можуть бути технічно обслужені компанією Lenovo або уповноваженим торговим посередником Lenovo, що спеціалізується на проведенні гарантійного сервісного обслуговування відповідно до Гарантійного зобов'язання компанії Lenovo і/або Угоди про Гарантійне обслуговування країни призначення.

  1. Країною призначення, у якій клієнт шукає міжнародну сервісну підтримку, вважається будь-яка країна, окрім тієї, де була здійснена покупка.
  2. Тип пристрою визначається за першими чотирма цифровими або літерно-цифровими символами в номері моделі, що вказані на ярлику пристрою.
  3. Строк послуги МГО подовжується на гарантійний період, привласнений у країні, де пристрій був проданий компанією Lenovo або авторизованим реселером Lenovo.
  4. Метод обслуговування визначатиметься країною призначення. Компанія Lenovo не дає жодних зобов'язань, що сервісний метод обслуговування, який діє в країні придбання пристрою Lenovo, надаватиметься в країні призначення ― процедури технічного обслуговування різняться залежно від країни. Також деякі послуги та/або запчастини можуть бути недоступні в усіх країнах, де надається МГО. Компанія Lenovo докладає комерційно розумні зусилля, щоб сприяти можливості отримати деталі в межах країн призначення.
  5. Деякі країни можуть вимагати додаткову оплату, необхідну для надання сервісного обслуговування. Сюди може входити упаковка, доставка та адміністративні витрати. Ви будете сповіщені про ваш обов'язок сплатити ці витрати в момент сервісного обслуговування.
  6. Певні країни можуть вимагати додаткові документи перед виконанням МГО. Такі як платіжні документи, які доводять придбання або підтверджують, що пристрій ввезений належним чином.
  7. МГО надається типам пристроїв згідно з першими чотирма цифровими або літерно-цифровими символами моделі пристрою. Важливо! Деякі країни не мають можливості обслуговувати всі моделі конкретного типу пристрою. З вами зв'яжеться ваш постачальник послуг, якщо ваш тип пристрою не може бути обслужений у країні призначення.

Якщо ви придбали тип пристрою, який відповідає вимогам МГО, але вирішили не приймати ці умови, будь ласка, поверніть пристрій, щоб повернути гроші на основі політики повернення місцевого представництва компанії Lenovo або авторизованого реселера Lenovo.

Покриття Послуги

Примітка: Для клієнтів, які мають гарантію з послугою ремонту на місці/вдома, сервіс буде наданий, де він доступний.

Оновлення Гарантії

Єдиний тип оновлення гарантії, який підпадає під МГО, ― подовження гарантії, що означає оновлення, яке продовжує гарантійний період часу для тих, у кого гарантія ще дійсна. Якщо клієнт придбав подовження базової гарантії Lenovo в країні, де була здійснена покупка, послуга МГО забезпечує покриття до кінця періоду, протягом якого триває придбане подовження гарантії.

Методи обслуговування для країн із вашим типом пристрою можна знайти в Керівництві з техніки безпеки, гарантійного обслуговування і щодо встановлення на сторінці http://www.lenovo.com/support.

Якщо ви хочете дізнатися більше про умови послуги оновлення гарантії, будь ласка, зв'яжіться з компанією Lenovo або з авторизованим реселером Lenovo.

Примітка

Клієнти можуть користуватися пошуковою сторінкою «Міжнародне Гарантійне Обслуговування» для перегляду:

  • Стану гарантії обслуговування і відповідність вимогам МГО.
  • Переліку країн, що надають послугу МГО.
  • Контактної інформації, де послуга МГО доступна.

АСЕАН (Індонезія, Малайзія, Філіппіни, Сінгапур, Таїланд, В'єтнам)

Клієнтів, які потребують послуги МГО, в кожній із країн АСЕАН можуть попросити надати один із наступних документів для отримання сервісного гарантійного обслуговування згідно з умовами МГО: підтверджувальні ідентифікаційні документи про компанію (листи компанії, електронна пошта, візитні картки, бейдж компанії з фотографією), платіжні документи, що підтверджують придбання (квитанція про придбання, офіційне замовлення, накладна, запис про продаж або рахунок-фактура), і/або підтверджувальні документи про поїздку (паспорт з дійсною візою в або з країни, де було придбано виріб, або інші проїзні документи).

Китай

Клієнтів, які потребують послуги МГО в Китаї, можуть попросити надати один із наступних документів для отримання сервісного гарантійного обслуговування згідно з умовами МГО: підтверджувальні ідентифікаційні документи про компанію (листи компанії, електронна пошта, візитні картки, бейдж компанії з фотографією), платіжні документи, що підтверджують придбання (квитанція про придбання, офіційне замовлення, накладна, запис про продаж або рахунок-фактура), і / або підтверджувальні документи про поїздку (паспорт з дійсною візою в або з країни, де було придбано виріб, або інші проїзні документи).

Натисніть тут, щоб отримати більш детальну інформацію про послугу МГО в Китаї.

Аргентина

Клієнтів, які потребують послуги МГО в Аргентині, можуть попросити надати додаткові документи, щоб підтвердити факт належного ввезення пристроїв:

  • Митну декларацію, якщо обладнання ввезене в країну для особистого користування (наприклад, під час перебування у відрядженні) АБО
  • Фіскальну накладну, якщо пристрій імпортований компанією й імпортна декларація була заповнена на митниці (у випадку доставки пристроїв безпосередньо компанією до Бразилії).

Запобіжні заходи

Послуга МГО не поширюється на пошкодження обладнання, що відбулися під час транспортування з країни в країну. При транспортуванні пристроїв, будь ласка, переконайтеся, що всі пристрої ретельно упаковані, щоб запобігти можливим пошкодженням.

Напруга в розетках різниться в усьому світі. Будь ласка, переконайтеся, що пристрій, який ви хочете перевезти, сумісний із показниками в країні переїзду або подорожі. Пристрої часто піддаються розгляду місцевим законом (зокрема, модеми). Будь ласка, переконайтеся, що ваш пристрій відповідає законодавству країни переїзду або подорожі.

Через магнітне поле Землі, монітори з електронно-променевою трубкою (ЕПТ), виробляються для роботи в північних, південних і екваторіальних регіонах Землі й можуть не надати задовільну якість зображення при переїзді з одного регіону в інший. Всі необхідні регулювання (якщо це можливо) не підпадають під послугу МГО і можуть підлягати оплаті. Магнітне поле Землі не впливає на плоскопанельні РК-монітори і РК-дисплеї ThinkPad.

Вітаємо вас на сервісному порталі Lenovo в Україні. Цей сайт було протестовано, але вiн потребує перевірки широким колом користувачів. Будемо вдячні за розуміння і зворотній зв’язок з вашого боку, якщо, на ваш погляд, щось працює не зовсім коректно.