Гарантійна політика
Звертаємо увагу споживачів, що виробник продукції Lenovo у відповідності до вимог чинного законодавства України про захист прав споживачів, забезпечує належну роботу своєї продукції, в тому числі компонентів виробів, протягом гарантійного строку і такий строк зазначається в Гарантійному талоні.
Варто пам'ятати, що гарантійний строк продукції обчислюється починаючи від дня передачі (продажу) товару споживачеві, відтак важливо вимагати та зберігати на майбутнє гарантійний талон продавця продукції та чек (розрахунковий документ).
Саме на підставі цих двох документів здійснюється гарантійне обслуговування вашого товару.
Обмежена гарантія для ПК
Для клієнтів, які придбали персональні комп'ютери від компанії Lenovo і мають початкову обмежену гарантію (Базова гарантія):
УКР. Обмежена гарантія Lenovo-02 (LLW-02) на продукцію Lenovo, реалізовану 1 січня 2012 р. або пізніше
ВАЖЛИВО
- Гарантійний строк на всі акумулятори, стилуси й цифрові пера Lenovo обмежений 12 місяцями, якщо не вказано інше. Це означає, що Lenovo зобов'язується надати безкоштовне гарантійне обслуговування акумуляторів, стилусів і цифрових пер продовж 12 місяців гарантійного строку.
- Гарантійне обслуговування може бути доступним не в усіх країнах, а його особливості можуть різнитися залежно від місця надання послуги.
- Купуючи аксесуари, зберігайте документи, які підтверджують покупку, і пакувальний матеріал. Вони можуть знадобитися для отримання гарантійного обслуговування.
Угода Lenovo про надання сервісних послуг для ПК
Для клієнтів, які придбали персональні комп'ютери від компанії Lenovo, а також придбали додаткові послуги, наприклад подовження гарантії, оновлення або інші послуги (захист від випадкових пошкоджень тощо):
- Угода про надання сервісних послуг для Lenovo ПК, проданих 1 лютого 2017 р. або пізніше.
- Забезпечує угоду про оновлення, розширення та інші сервісні послуги для певних країн.
- Архів угод Lenovo про надання сервісних послуг:
Угода Lenovo про надання сервісних послуг для конкретних регіонів
Для клієнтів, які придбали продукт від компанії Lenovo, а також придбали продукт у країні, яка не включена в угоду Lenovo Personal Computing Services:
- Керівництво щодо збитку, спричиненого діями клієнта:
- (РК-екрани) Заміна через дефектні пікселі:
- Заміна РК-екранів через дефектні пікселі ― ThinkPad. (Примітка: ця політика призначена тільки для продуктів ThinkPad).
- Плоскопанельні РК-екрани Lenovo (комерційні та споживчі монітори й настільні комп'ютери все-в-одному) ― Політика пікселів. (Примітка: ця політика призначена тільки для плоскопанельних РК-екранів Lenovo).
- Заміна РК-екранів через дефектні пікселі ― Idea / Lenovo ноутбуки та планшети (Примітка: ця політика призначена тільки для ноутбуків і планшетів Idea / Lenovo).
Ліцензійна угода Lenovo
Центр обробки даних Lenovo
Положення про обмежене гарантійне обслуговування для DCG:
- Обмежена гарантія для всіх Центрів обробки даних Lenovo (DCG), проданих після 1 січня 2017 р.
- Архів положень про обмежену гарантію Lenovo: